• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація щодо прийому учнів

Інформація
щодо прийому учнів до
Комунального закладу «Харківська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 9» Харківської обласної ради

Згідно з Положенням про загальноосвітню школу-інтернат та загальноосвітню санаторну школу-інтернат, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України 12.06.03 № 363, зареестрованим у Міністерстві юстиції України 27.06.03 за № 525/7846 , комплектування школи-інтернату вихованцями здійснюється Департаментом науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації на підставі висновків лікарсько-консультативних комісій дитячих поліклінік.

Показання та протипоказання для направлення дітей до загальноосвітніх санаторних шкіл-інтернатів з захворюваннями серцево-судинної системи.

Показання:

  1. Ревматизм в неактивній фазі, не раніше 10 місяців після періоду загострення захворювань без пороку серця або з пороком серця, при помірній компенсованій митральній, аортальній або митрально-аортальній недостатності.
  2. Вроджені пороки серця (блідого типу) при відсутності недостатності кровообігу, які не потребують хірургічного втручання.
  3. Хронічний тонзиліт з тонзелогенною кардіоміопатією.
  4. Первинна артеріальна гіпертонія ІА і ІБ ступенів, вегето-судинна дистонія.
  5. Стан після перенесеного інфекційно-алергічного міокарду не раніше, ніж через 6 місяців після періоду загострення захворювання при відсутності активності процесу.

Протипоказання:

  1. Ревматизм, інфекційно-алергічний міокардит в активній фазі або безперервно рецидивне протікання процесу.
  2. Недостатність кровообігу.
  3. Порушення ритму серця: миготлива аритмія, пароксизмальна і непароксизмальна ектопічна тахікардія, часті (більше 5 за хвилину) або групові екстрасистоли, атривентрикулярна блокада повна або неповна високого ступеня.
  4. Усі захворювання в період загострення.
  5. Соматичні захворювання в гострій формі, які вимагають стаціонарного лікування.
  6. Усі інфекційні захворювання; стан після перенесення інфекційних захворювань, що супроводжується бацилоносінням.
  7. Венеричні захворювання в гострій та хронічній формі.
  8. Органічні ураження центральної та периферичної нервової системи зі стійкими і тяжкими залишковими явищами (парези, паралічі, зниження розумової діяльності).
  9. Психічні захворювання, що затрудняють адаптацію в колективі або створюють загрозу для оточуючих дітей.
  10. Епілепсія та епілептичні напади.
  11. Різні форми енурезу, енкопрезу.
  12. Захворювання крові (гемофілія, анемія, тяжкі прояви хвороби Ворльгофа, хронічний лейкоз тощо).
  13. Захворювання нирок (хронічні нефрози та нефрити).
  14. Захворювання шкіри грибкової та негрибкової природи.

Для зарахування до санаторної школи-інтернату необхідно:

  1. Направлення Департаменту науки і освіти Харківської облдержадміністрації.
  2. Заява батьків або осіб, які їх замінюють.
  3. Копія свідоцтва про народження дитини.
  4. Особова справа (крім дітей, які зараховуються до першого класу).
  5. Історія розвитку дитини (ф.112/о) з даними про результати аналізів (загальний аналіз крові та сечі, мазок із зіва на дифтерію, аналіз калу на яйця глистів, зіскрібок на ентеробіоз).
  6. Форма 063/о про профілактичні щеплення.
  7. Довідка дільничого лікаря про відсутність інфекційних захворювань у будинку, де проживає дитина (за 3 дні до початку занять).
  8. Довідка про стан матеріального забезпечення сім’ї ( для дітей із малозабезпечених сімей);.
  9. Висновок дитячого кардіолога обласної дитячої консультативної поліклініки.
  10. Довідка про склад сім’ї.
  11. Копії паспортів батьків.
  12. Ідентифікаційний код дитини.

У школі-інтернаті можуть навчатися діти віком від 6 років.Направлення дітей до санаторної школи-інтернату здійснюється на підставі медичних показань і протипоказань.

Адміністрація.

Кiлькiсть переглядiв: 220

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.